جلسه برنامه‌ریزی برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری شهرستان شوط

در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تقویت برنامه‌های پیشگیرانه، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شوط،در جلسه برنامه‌ریزی «هفته مبارزه با مواد مخدر» فرمانداری شوط حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شوط؛
این جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و با هدف تدوین برنامه‌های عملیاتی، فرهنگی و آموزشی برای هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار گردید.

در این نشست، بر ضرورت همکاری گسترده میان سازمان‌های مختلف برای کاهش نرخ مصرف و پیشگیری از ورود مواد مخدر به کانون خانواده‌ها و میان گروه‌های آسیب‌پذیر تأکید شد.

سهیلادقربان زاده رئیس اداره بهزیستی شوط با حضور در جلسه، ضمن تأکید بر اهمیت آگاه‌سازی عمومی و جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی در پیشگیری از اعتیاد، بر ضرورت اجرای برنامه‌های هدفمند، آموزشی و اثرگذار در سطح شهرستان تأکید کرد.

وی با اشاره به نقش مهم بهزیستی در حوزه پیشگیری، درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، خواستار هم‌افزایی بیشتر بین دستگاه‌های مرتبط برای ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان شد.

کد خبر 189512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد